Veelgestelde vragen

Hieronder vind je het antwoord op veelgestelde vragen. Mocht je vraag nog onbeantwoord blijven, neem gerust contact met ons op.

 

Jojo's en jojoën

Wat is een goede jojo om mee te beginnen?

Als u nog niet bekend bent met jojoën raden wij de MagicYoyo K1 jojo starter set aan. Deze set bevat alles om de eerste trucs van jojoën onder de knie te krijgen. Als u ons gehele aanbod van starter jojo's wilt bekijken kunt u de filter gebruiken.

Waarom komt mijn jojo niet omhoog?

Dit komt waarschijnlijk omdat je een unresponsive jojo hebt. Hiervoor moet een zogeheten 'binding trick' gedaan worden. Als u wilt dat de jojo automatisch omhoog komt raden wij een responsive jojo aan. U kunt hierop filteren op de shop pagina. Klik op de link voor meer informatie over het verschil tussen responsive en unresponsive jojo's.

 

Bezorging

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen voor 23:00 worden vandaag nog ingepakt en meegegeven aan de bezorgdiensten. Normaal gesproken is de bestelling dan de volgende dag in huis

Wat zijn de verzendkosten?

U betaald geen verzendkosten vanaf 40 euro. Voor bestellingen daaronder vragen wij een bijdrage van 4,45 EUR.

Krijg ik een track en trace?

Je bestelling krijgt altijd een track en trace code. Deze wordt per e-mail toegestuurd nadat het pakket is aangemeld bij de bezorgdienst.

Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen?

Na je bestelling krijg je een mail met de track en trace. Hierin kun je de afleverafspraak wijzigen naar je eigen voorkeur.

Kan ik mijn bestelling naar een pakket servicepunt laten bezorgen?

 Ja dat kan. Na uw bestelling krijgt u een track en trace en deze kunt u aanpassen naar een servicepunt.

Retourneren

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Na uw bestelling heeft u een e-mail gekregen van GoParcel. In dit mailtje kunt u ook de retourneer knop terugvinden. U kunt ook via deze link naar het retourportaal gaan, zorgt u ervoor dat je jouw bestelnummer (#1111) en postcode bij de hand heeft.

 

Feedback en klachten

Ik heb een klacht over Jojo.nl

Tevredenheid staat bij ons bovenaan. Neemt u contact op en we zullen ons best doen het op te lossen.

Feedback/Klopt er iets niet op de website?

Laat het ons graag weten! Als er verkeerde informatie op de website staat, of als een functionaliteit niet naar behoren werkt horen we dat heel graag. Vaak bieden we u een vindersloon aan in de vorm van een kortingscode.

 Winkel

Hebben jullie een fysieke winkel?

Op dit moment hebben wij nog geen fysieke winkel. Wel zijn er af en toe jojo meet-ups waarbij je veel soorten jojo's kunt testen. Join de yoyo community om op de hoogte te blijven. Wij bieden ook een 30-dagen geld terug garantie, dus je mag gerust jojo's testen en retourneren.

Samenwerking

Kunnen we samenwerken?

Wij staan altijd open voor samenwerkingen. Neem gerust contact met ons op.

Sponsoren jullie ook spelers of evenementen?

Wij staan hier zeker voor open. Neem gerust contact op via info@jojo.nl